Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Op 11 juni vond de beurs Smart Security Technology plaats. SmartSD toonde er de nieuwste technieken en ontwikkelingen uit de elektronische beveiligingswereld. Buro-T was erbij en leverde de techniek, cabine en tolken voor dit meertalige event.
Het event vond plaats in het Inspyrium, in Cuijk, de groenste eventlocatie in Nederland. Talloze grote namen uit binnen- en buitenland waren aanwezig zoals Bosch en Netgear. Werken met simultaanvertaling voor dit internationale publiek van bijna 1.000 mensen was dan ook een must. Smart SD kwam hiervoor al snel terecht bij Buro-T. Dankzij onze uitgebreide ervaring met het organiseren van vertolking voor dergelijke grote events waren we de voorkeurspartner van Smart SD. In deze blogpost beschrijven we kort het verloop van aanvraag tot oplevering.
Kennis van de (lokale) markt.
Na een eerste contact per mail werd duidelijk dat de “klik” er was. Als je bijna 1.000 mensen op de been brengt voor een beurs met infosessies en simultaanvertaling wil je niks aan het toeval overlaten. Zo’n groots event opzetten vraagt vertrouwen. In de eerste fase werd er vooral gekeken naar het aantal talen, het programma en het aantal mensen dat naar de vertaling zou luisteren. Op basis daarvan vroeg Buro-T een aantal offertes op voor de inhuur van het benodigde materiaal. Als ervaren speler kent Buro-T immers de markt en weten we waar de betrouwbare leveranciers zitten. Het heeft geen zin om materiaal van kilometers ver in te huren, als het gewoon om de hoek beschikbaar is. Ook voor de tolken koos Buro-T voor lokale kwaliteit, om de transportkosten te drukken.
Voorbereiding en overleg.
Eenmaal de scope min of meer vastlag, konden we de echte details uitwerken: wanneer komen de leveranciers aan, waar kunnen ze parkeren, laden en lossen, waar in de zaal plaatsen we de cabine, hoe worden de ontvangers en zenders uitgedeeld en achteraf opnieuw opgehaald, enzovoort. In de weken voorafgaand aan het event belegden we een aantal online vergaderingen met de klant om de planning voor het event vast te leggen. Alles viel al snel in z’n definitieve vorm. Na elk online overleg werd alles dan nog eens schriftelijk vastgelegd, zodat de afspraken voor iedereen duidelijk waren. Dan was het enkel nog afwachten tot het event zelf.
I love it when a plan comes together…
En het plan heeft gewerkt. De beurs was een doorslaand succes. Beoordeel het vooral zelf aan de hand van deze aftermovie:
U ziet het: een geslaagd event en een tevreden klant. Ben u zelf op zoek naar een betrouwbare partner voor uw meertalige event, die u in alle onafhankelijkheid bijstaat? Neem dan vandaag nog contact op met ons!