Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Op 20 & 21 april opende Meditech z’n nieuwe kantoren in Izegem. Om die gebeurtenis luister bij te zetten organiseerden ze een conferentie voor apothekers: Pharma Forward. Hier waren ook internationale gasten op uitgenodigd dus werd er met tolken gewerkt. Eén adres hiervoor: Buro-T uit Waregem.
Bedrijfsevents spelen een cruciale rol bij het versterken van relaties met bestaande klanten en het aantrekken van nieuwe. Deze bijeenkomsten bieden een unieke gelegenheid om persoonlijke verbindingen te smeden, vertrouwen op te bouwen en een dieper inzicht te krijgen in de behoeften van klanten. Door boeiende presentaties, netwerkmogelijkheden en gepersonaliseerde ervaringen te bieden, kunnen bedrijven niet alleen loyaliteit stimuleren bij hun huidige klanten, maar ook een positieve indruk achterlaten bij potentiële klanten, wat uiteindelijk leidt tot groei en succes. Er zijn ook steeds meer bedrijven die beseffen dat het ook belangrijk is internationale klanten bij hun succesverhaal te betrekken. En wie internationaal zegt, zegt andere talen en dan komen er ook tolken bij kijken natuurlijk.
Tolken zorgen er immers voor dat de boodschap van het bedrijf helder en nauwkeurig wordt overgebracht naar alle aanwezigen, ongeacht hun moedertaal. Zo creëren tolken een inclusieve omgeving waarin alle deelnemers zich begrepen en gewaardeerd voelen. Dit draagt niet alleen bij aan het versterken van relaties met bestaande klanten, maar ook aan het aantrekken van nieuwe klanten. Bij Meditech hadden ze dit goed begrepen en zetten ze tolken Frans – Nederlands in voor hun event. Ook het materiaal hiervoor leverden we aan, in nauw overleg met hun eventpartner.
In een wereld waar grenzen vervagen en de globalisering van de markt steeds prominenter wordt, is effectieve communicatie in meerdere talen dus essentieel geworden. Communiceren in de taal van je klanten opent de deur naar nieuwe markten, vergroot de geloofwaardigheid en toont respect voor de culturele diversiteit van je doelgroep. Neem vandaag nog contact op met ons om te investeren in meertalige communicatie. Dit opent niet alleen deuren naar nieuwe zakelijke mogelijkheden, maar helpt ook om sterke en langdurige relaties op te bouwen.